Gut Nederling

MVB 2015 160 1 MVB 2015 160 2 MVB 2015 160 3

Münchner Volkssängerbühne
SommernachtsALBtraum

Komödie in 4 Akten

Bayern

Wir befinden uns in einer Zeit lange vor unserer Zeit, als Herzöge noch Herzöge waren und Kobolde die heimischen Wälder durchstreiften, also als alle glücklich und zufrieden miteinander lebten. Wirklich alle?

NEIN!

Wäre da nicht des Herzogs Töchterchen, die den Oanan heiraten soll, obwohl sie an Anderen liebt, und dann is do no der strenge Papa, der sie ins Kloster schicken will, wenns ned pariert. Soweit nix Neis?

DOCH!

MVB 2016 Plakat

Denn die "Liab is a Matz" und das holde Töchterlein und da Andere macha dem Papa an Strich durch d'Rechnung. Und dann is da no der verschmähte Bräutigam und de ganz de Andere, die das Chaos perfekt machen. Ham ma ois scho ghabt?

NEIN!

Ham ma no ned! Denn do gibt‘s ja no zwoa Kobolde, dene, wenn’s eana arg fad is, nur a Blädsinn eifoid. Und wias der Zufall will, is eana grod extrem fad. So, und wos gibts jetzt no Neis, wos ma ganz sicher no ned ghabt ham und wos ganz gwieß aa no nia ned do war… das bedecken wir mit dem Mantel des Schweigens..

 


Homepage: Münchner Volkssängerbühne